Підготовка до роботи і створення плану по установці
пневморесор
Установка даних пневмоподушок
підходить на всі рамні, а також суцільнометалеві, кузовні автомобілі.
1. Встановити
автомобіль на ямі або таким чином, щоб мати вільний доступ до задньої підвіски.
2.Піддомкратьте автомобіль щоб подивитися хід підвіски і простіше знайти
золоту середину для кліренсу, який вам зручний що б машина не була низько і її
не задирала (нормальний кліренс 15-19см) Уважно дотримуйтесь мінімальну і
максимальну висоту і тільки тоді починайте приступати до виготовлення кріплення
та встановлення.
3. Перед тим як
виготовляти кріплення самому, зробіть макет
кріплення зі звичайного картону, так ви зможете розмітити отвори і правильно
відрізати, і розподілити матеріал.
4.Конструкція
повинна бути розбірною і кріпитися на болти, правильна робота
зварюванням спрощує і прискорює процес установки.
5.Рекомендується виготовляти кріплення (свердлити отвори)
індивідуально щодо характеристик кожного автомобіля, враховуючи всі його особливості:
технічні зміни, посилення рами, моста, а також механічні пошкодження і
розбіжність по кузову задля довгострокової експлуатації!
6. Пневморесора
встановлюється в зручне місце для самої резино кордової частини так як під тиском і
під час роботи вона може перетиратися через поряд встановлені деталі, нормальне положення
це 15мм від перешкод.
7.Пневморесора ставитися
паралельно наскільки можливо до лонжерону або рами, дуже
часто замість відбійника,
може і на ресору, залежить від конструкції автомобіля. Ви самі можете вибрати
комфортне для неї місце.
Приклади правильної позиції і установочного місця для пневморессор для
різних видів конструкцій авто
На задній круглий міст

На саму ресору

На балку з підрамником

Прямокутний міст зі зміщенням

Видео обзор установка пневморессор
Сборка верхнего крепления
Установить пневмоподвеску, изготовление и установка крепления пневмоподвески, сборка крепления, установить пневмоподвеску самому.
Сборка нижжнего крепления
Установить пневмоподвеску, крепление пневмоподвески, установить самому пневморессоры,
УСТАНОВКА ВЕРХНЬОГО КРІПЛЕННЯ НА ЛОНЖЕРО

Перед встановленням обов’язково зняти відбійник і зачистити лонжерон щоб він був рівний пофарбувати грунтом або рідкою гумою обробити!
На малюнку показано правильне розташування зовнішньої і внутрішньої пластини. Установку починаємо з верхньої зовнішньої пластини. Розмічаємо 2 отвори і свердлимо горизонтально строго під 90 градусів, щоб вони співпали з внутрішньої і зовнішньої пластиною. Після того як просвердлили отвори в лонжероні, до верхньої зовнішньої пластині необхідно прикрутити Пневмоподушка визначивши її комфортне положення (максимально зсунувши під лонжерон, не ближче 2 см. до ресори) Після того як ми одягли подушку, одягаємо як на малюнку кріплення зовнішньої пластини має бути з боку колеса і тільки потім ми з’днуємо наружну і внутрішню пластини болтами з комплекту. Підтягуючи контргайки кожну по черзі без фанатизму, щоб рівномірно і без вигину їх притягнути і не зігнути лонжерон.
Коли
ви встановили одну сторону то тільки тоді приступайте до установки другої
сторони
Встановлюйте підрамник і після
того відмічайте отвори під сверловку в лонжероні для другої пластини

Правила
підгонки підрамника:
Після того як ви зберете кріплення у Вас повинні вийти як
на малюнку збоку, якщо є
можливість щось допрацювати або поліпшити можете це зробити. Обов’язково
підсилити конструкцію просвердливши отвори в підрамнику і верхній
пластині вертикально і додатково стягнути болтами їх між собою як на малюнку з
боку і напрямок сверловки з болтом вказує стрілка. Це дасть додаткову
жорсткість і посилення, для тих, хто
буде возити понад 2000
кг вантажу.

УСТАНОВКА ВЕРХНЬОГО КРІПЛЕННЯ НА РАМУ

Розмітка та
встановлення внутрішньої і зовнішньої пластини:
Беремо зовнішню пластину і прикладаємо її до рами із
зовнішнього боку, розмічаємо горизонтальні отвори і свердлимо їх. Потім
розмічаємо вертикальні отвори і також їх свердлимо. Всі роботи проробляємо так
як показано на малюнку збоку. Теж саме робимо і з протилежного боку в такому ж
порядку. Перед тим як встановити верхнє кріплення, до зовнішнього куточка
потрібно прикріпити пневмоподушку, прикручуємо її гвинтами
діаметром 8 мм в потай.Потім
встановлюємо верхнє кріплення, стягуємо почерзі,
точно також, як і свердлили. Затягуємо все акуратно і без фанатизму. Всі болти
і контргайки для установки йдуть в комплекті з кронштейнами.

ОПИС ВЕРХНЬОГО КРІПЛЕННЯ
Підрамники: Потрібні
для посилення і розпірки лонжеронів і рами автомобіля, необхідний, коли машину
будуть перевантажувати більше норми іустанавлівается обов'язково якщо верх
подушки не заходить менше 70% під раму або лонжерон.
Верхнє креплення: Потрібно для того, щоб
пневмоподушка не вигнула або не влізла в раму, а також з'єднує
болтами подушку з рамою що спрощує набагато монтаж, правильно ставиться
зовнішньою пластиною відколеса, а внутрішня пластиа всередині до центру мосту
дивимося малюнок:

Монтаж нижнього кріплення.



Пластина на міст чи балку:
Потрібна для того щоб спростити монтаж
подушки, і без труднощів зафіксувати
подушку з хомутами кріплення на балці або мосту. Завдяки їй не обов'язково
ловити отвори нижніх хомутів з отворами в подушці, можна закріпити їх з пластиною, а подушку зміщувати в заплановане для неї місце.

Примітка: Увага провертайте фланець
тільки після того як ви послабили
болти. Відкручувати болти тільки по колу по 2 обороту і затягувати обов'язково
по колу в тому ж порядку і по 2 обороту щоб не вигнуло і не перекосило фланці.
Нижні хомути:
Потрібні для того щоб зафіксувати пластину для подушки з мостом або балкою, щоб
кріплення не провернуло разом з подушкою, тому
затягувати добре через контргайку хорошими болтами, щоб не тягнутися не економте на болтах і
змастіть їх для того, щоб вони легко відкручувалися, для спрощеного обслуговування
надалі.
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Видео обзор подключения пневмоподвески
Обзор штуцера на подкачку
Штуцер на подкачку пневмоподвески,штуцер на подкачку пневморессор,штуцер на подкачку пневмоподушек,штуцер на подкачку пневмобаллонов,схема подключения подкачки пневмоподвески.
Подключения трубки к пневмоподушкам
Подключение пневматической трубки к пневморессорам или пневмоподушкам пневмоподвески.