Комплект пневмоподвески Фольксваген Крафтер 35 задняя. - Пневмоподвеска

Пневмоподвеска пневмоподушки германия FAM
Пневмоподвеска

Пневмоподушки

Пневморессоры

   Время работы
Пн-Пт с 8:30 до 19:00
Сб-Вс с 9:30 до 18:00
050-070-40-44
098-070-40-42
mirpnevmatikinua@gmail.com
Гарантия на пневмоподушки в Украине
Иконка пневмоподвески в Ютубе
Иконка пневмоподвески
МЕНЮ
тел.: 050-070-40-44
тел.: 098-070-40-42
МЕНЮ
Перейти к контенту
Комплект пневмоподвески Фольксваген Крафтер 35
Встановити комплект пневмопідвіски Фольксваген Крафтер 35 задня вісь.
Призначення
Допоміжна пневмопідвіска покращує експлуатаційні характеристики автомобіля, виключає просідання і розгойдування кузова при завантаженні, дозволяє підтримувати кузов в центральному положенні і при будь-якому рівні завантаження, поліпшує керованість при русі з вантажем, підвищує комфорт і безпеку руху.

Принцип дії
Комплект допоміжної пневмопідвіски встановлюється в доповненні до штатної ресорної підвісці автомобіля. Пневмоподушки розташовуються між кузовом (рамою) і мостом (важелем підвіски) і кріпляться за допомогою спеціальних кронштейнів. Регулювання тиску повітря в пневмоелементах дозволяє вибрати оптимальний режим роботи пневмопідвіски в залежності від завантаження автомобіля. У стандартній комплектації повітря подається зовнішнім компресором (невходітвкомплектацію) через клапан підкачки.

Склад комплекту
Пневмоподушки RP170/2 2 шт.
Верхній брекет пневмоелемента 2 шт.
Вставка в верхній брекет 2 шт.
Пластина кріплення 2 шт.
Нижній брекет пневмоелемента (лівий та правий) 2 шт.
Нижній відбивач 2 шт.
Болт кріплення п/ел до верхнього брекету 3/8x3/4 DIN912 4 шт.
Болт кріплення п/ел до нижнього брекету 3/8x3/4 DIN933 2 шт.
Болт для фіксації пластини кріплення DIN933 М8х16 2 шт.
Болт кріплення верхнього брекета DIN933 М10х100 2 шт.
Дистанційна втулка Д16х70 2 шт.
Гайка М10 з пластиком 2 шт.
Шайба Д8 2 шт.
Шайба Д10 4 шт.
Шайба Д10 кузовна 6 шт.
Гайка М8 з фланцем 4 шт.

Список комплектующих для подключения пневмолиний
Трубка Д6 8 м
Ніпель накачки 2 шт.
Фітінг 1/8-6 2 шт.

Підготовка до монтажу та рекомендації по його проведенню.

Проведення пневмоліній
Виберіть місце на автомобілі для установки ніпеля (якщо ви не встановлюєте систему підготовки повітря). Розташування можливо в бампері або в кузові автомобіля. Просвердліть отвір 10мм і встановіть в нього ніпель. Простягніть пневмолинию від ніпеля до пневмоелементи, використовуючи пластикові стяжки. Чи не закріплюйте пневмолініі на гальмівних трубках - це може привести до їх пошкодження!
1.      Зріз трубки повинен бути рівним, перпендикулярним, без рванихкраев
    (Бажано використовувати спеціальний інструмент, або гострий ніж)
2.      При приєднанні трубки до фітинги необхідно заздалегідь надіти затискну гайку, потім надіти трубку на посадочне місце фітинга до упору і затиснути гайкою.
3.      Для від'єднання трубки, досить просто відпустити гайку. При повторному підключенні, бажано відрізати деформовану частину.
4.       При закручуванні фітингів використовуйте ФУМ-стрічку.
5.      Після складання пневмосистеми, необхідно перевірити її на можливі течі в місцях з'єднань, використовуючи мильний розчин і пензлик

Підготовка до встановлення комплекту:
Перш ніж встановлювати комплект, необхідно переконатися в наявності достатнього вільного простору між рамою і мостом в місці установки комплекту.
Зазвичай додаткові компоненти без проблем встановлюються на зазначені місця, але в рідкісних випадках можливі перешкоди від встановлених додаткових деталей. Необхідно дбайливо ставитися до деталей автомобіля, таким як, гальмівні трубки, шланги, електричні кабелі. Неакуратна установка комплекту може привести до виходу з ладу важливих деталей автомобіля.

·  Зніміть штатні відбійник. Встановіть кріпильні пластини №4 в місця штатних відбійників.
Снять отбойники для установки пневмоподушек
·  Встановіть верхні брекети і прикрутіть їх до вставок використовуючи кріплення (днище автомобіля оброблено шаром поліуретанової мастики, яка буде перешкоджати встановленню верхніх кріплень. Зріжте тонким ножем зайву товщину, не пошкодивши покриття до металу. В залежності від ширини рами можливо застосувати вставку №3 в верхнє кріплення для щільного прилягання до лонжерону. (Уважно стежте за штатними кріпленнями відбійника - відвороти повинні потрапити в отвори верхнього кріплення) Перед установкою вставте дистанційну втулку в лонжерон.
Установка верхник брекетов
• Прикрутіть верхнє кріплення до кріпильної пластині. Закрутіть бічний болт крізь дистанційну втулку
• Відкрутіть кріплення стабілізатора до мосту.
• Встановіть пневмоелементи з нижнім брекети на місце, використовуючи нержавіючу пластину між пневмоелементи ібрекетом.
• Прикрутіть пневмоелементи до верхнього брекети використовуючи нержавіючу пластину відбивач.
• Прикрутіть кріплення стабілізатора крізь отвори нижнього брекета (зверніть увагу, що б нижній брекет щільно прилягав кмосту)
• Якщо пневмоелементи встановлені правильно і не зачіпають елементи підвіски, затягніть всі гайки і болти.
• Підключіть пневмолінії.
• Встановіть ніпель підкачки, якщо система встановлюється без компресорної установки

Перевірка пневмоподушок
Переконайтеся, що після монтажу пневмоелементов у всіх режимах роботи підвіски пневмоподушки не зачіпають елементи кузова і рухомих деталей підвіски.
Після перевірки установки обладнання подайте тиск в пневмосистему через клапан підкачки або бортовий компресорної установкою (при наявності).
Діагностика витоків повітря в місцях з'єднань здійснюється за допомогою нанесення водного мильного розчину. Поява мильних бульбашок свідчить про витік повітря. При наявності витоків необхідно розібрати і зібрати з'єднання по-новому.

Експлуатація та обслуговування
Регулювання тиску в пневмоелементах здійснюється за допомогою зовнішнього компресора через ніпель підкачки, або за допомогою бортової компресорної системи.
Рекомендується проводити регулювання тиску в системі після процедури завантаження / розвантаження автомобіля до повернення кузова автомобіля в горизонтальне положення.
Мінімально рекомендований тиск в пневмоелементах - 1 бар. Підтримка мінімального тиску дозволяє скоротити ризик пробою пневмоелементи і виходу його з ладу.
Максимальний робочий тиск обмежена технічними характеристиками пневмоелементи (див. Відповідний розділ документа), а також технічними характеристиками компресорної системи управління пневмопідвіскою.

Не перевищуйте максимальний робочий тиск в системі!
Періодичність загального огляду системи і перевірка на витоку 1 раз в 6 місяців.
Для продовження терміну служби пневмоелементи рекомендується промивати не рідше, ніж 1 раз на місяць. Перед миттям необхідно подати максимальний тиск в пневмоелементи, щоб розкрити всі складки. Перевіряйте пневмоелементи на предмет зносу, пошкоджень і відсутність сторонніх предметів і дорожнього нальоту при кожній митті. Допускається застосування спеціальних хімічних складів для підтримки еластичності гумової оболонки пневмоподушок.

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ

На даний виріб надається гарантія 2 роки з дня продажу.
Гарантія поширюється на дефекти матеріалу і недоліки при виготовленні.
В рамках даної гарантії виробник зобов'язується відремонтувати або замінити будь-яку деталь, яка була несправна, за умови відправки виробу на адресу продавця.
Ця гарантія визнається лише в тому випадку, якщо виріб застосовувався відповідно до даної інструкції, в нього не було внесено змін, воно не ремонтувалося не уповноваженою на те фахівцем або не було пошкоджено в результаті неправильного поводження з ним. А так же збережена повна комплектність виробу.
Дана гарантія не поширюється на природний знос виробу.
Гарантія вступає в силу тільки в тому випадку, якщо дата покупки підтверджена печаткою і розписом продавця на гарантійному талоні.
Гарантійний ремонт не впливає на продовження терміну гарантії і не ініціює початок нової гарантії.
Fam logo
Гарантия на пневморессоры
050-070-40-44
098-070-40-42
 mirpnevmatikinua@gmail.com
Пневмоподвеска в Украине
Назад к содержимому