Комплект пневмоподвески Форд Транзит задний привод от 2000 года. - Пневмоподвеска

Пневмоподвеска пневмоподушки германия FAM
Пневмоподвеска

Пневмоподушки

Пневморессоры

   Время работы
Пн-Пт с 8:30 до 19:00
Сб-Вс с 9:30 до 18:00
050-070-40-44
098-070-40-42
mirpnevmatikinua@gmail.com
Гарантия на пневмоподушки в Украине
Иконка пневмоподвески в Ютубе
Иконка пневмоподвески
МЕНЮ
тел.: 050-070-40-44
тел.: 098-070-40-42
МЕНЮ
Перейти к контенту
Комплект пневмоподвески Форд Транзит
Встановити комплект пневмопідвіски Форд Транзит на задній привід
Призначення

Допоміжна пневмопідвіска покращує експлуатаційні характеристики автомобіля, виключає просідання і розгойдування кузова при завантаженні, дозволяє підтримувати кузов в центральному положенні і при будь-якому рівні завантаження, поліпшує керованість при русі з вантажем, підвищує комфорт і безпеку руху.

Принцип дії

Комплект допоміжної пневмопідвіски встановлюється в доповненні до штатної ресорної підвісці автомобіля. Пневмоподушки розташовуються між кузовом (рамою) і мостом (важелем підвіски) і кріпляться за допомогою спеціальних кронштейнів. Регулювання тиску повітря в пневмоелементах дозволяє вибрати оптимальний режим роботи пневмопідвіски в залежності від завантаження автомобіля. У стандартній комплектації повітря подається зовнішнім компресором (невходітвкомплектацію) через клапан підкачки.

Технічні характеристики

Кількість контурів (шт.)........................................ .............2
Кількість пневмоелементів для підключення (шт.) .........2
Тип   пневмоелементів .....................................................двійний сільфон
Типорозмір (марка) пневмоелементів..............................170/2
Мінімальний робочий тиск, бар.........................................0.5
Максимальний робочий тиск, бар.....................................15
Вантажопідємність при 10 ба,кг.........................................3000

Склад комплекту

Пневмоподушки й кронштейни
Пневмоподушка 2 шт.
Кронштейн верхній 2 шт.
Кронштейн нижній (лівий) 1 шт.
Кронштейн нижній (правий) 1 шт.
Пластина кріплення (ліва) 1 шт.
Пластина кріплення (права) 1 шт.
Пластина переносу 1 шт.    

Кріплення

Гвинт 4 шт.
Гвинт потаємний 2 шт.
Болт 4 шт.
Болт 4 шт.
Гвинт потаємний 2 шт.
Шайба 8 шт.
Шайба 2 шт.
Шайба збільшена 4 шт.
Болт 2 шт.
Гайка 2 шт.
Гайка-заклёпка 2 шт.
Фітинг угловий 1 шт.    

Підключення пневмолінії

Фітинг прямий 6х1/8 2 шт.
Ніпель підкачки 2 шт.
Трубка пневмолінії 8 шт.

Підготовка до монтажу та рекомендації по його проведенню.
Для коректного безперебійного функціонування і продовження терміну експлуатації при монтажі компонентів системи рекомендується дотримуватися таких правил.

Пневмоелементи

Перед початком установки комплекту допоміжної пневмопідвіскі строго рекомендується усунуті наявні несправності штатної підвіски автомобілю.
Комплект пневмопідвіски розроблений для застосування на певній моделі автомобіля (крім універсальних комплектів). У деяких випадках для встановлення комплекту на передбачені конструкцією місця можуть виникнути перешкоди від додаткового обладнання, встановленого власником транспортного засобу. Перш ніж приступити до установки комплекту, необхідно переконатися в наявності достатнього вільного простору між рамою і мостом в місці установки комплекту.
При монтажі комплект і пневмомагистрали слід проявляти особливу увагу і обережність до таких деталей автомобіля як гальмівні трубки, пневматичні і гідравлічні шланги, електричні джгути, рухливі деталі. Неакуратність при монтажі комплекту може привести до виходу з ладу деталей і вузлів транспортного засобу.
Необхідно очистити деталі штатної підвіски автомобіля від дорожнього нальоту і бруду в місцях установки комплекту. При наявності товстого шару антикорозійного мастики, можливо, буде потрібно зрізати верхній шар, для правильної посадки деталей комплекту на раму автомобіля.

Пневмомагістраль

Монтаж пневмоліній здійснюється після вибору місця розташування всіх компонентів системи за допомогою пластикових хомутів.
Розріз трубки пневмомагістралі необхідно проводити гострим інструментом в перпендикулярному напрямку, без утворення задирок і тріщин. Не використовуйте ножиці - це призведе до деформації трубки і можливій появі течі повітря.
Для під'єднання трубки до фітинги необхідно заздалегідь надіти затискну гайку, потім надіти трубку на посадочне місце фітинга до упору і затиснути гайкою. У деяких випадках можна трохи нагріти трубку для полегшення монтажу.
Для від'єднання трубки, слід відпустити гайку і зняти трубку сфітінга. При повторному підключенні, бажано зрізати деформовану частину трубки.
Мінімальний радіус вигину трубки - 60 мм. Не допускайте зламу трубки при монтажі. Вкрай важливо при монтажі пневмолінії, уникати зіткнень з рухомими елементами підвіски і вихлопної системи автомобіля. Ділянки трубки схильні піскоструминної навантаженні, вигинів або вібраціям слід захистити пластикової гофрою.
У разі необхідності прокладки пневмомагистрали всередині салону або кабіни автомобіля слід намітити місця входу магістралі, підготувати простір навколо для зручності монтажу, при необхідності просвердлити отвір, а після монтажу забезпечити герметизацію прохідного отвору.

Різьбові з'єднання пневмомагістралі

Ущільнення різьбових з'єднань здійснюється за допомогою ФУМ-стрічки (не менше 5-6 шарів) або різьбового герметика (не входить в комплект поставки). При використанні нарізного герметика виконуйте рекомендації заводу-виробника.

Монтаж пневмомагістралі
Якщо комплект пневмопідвіски використовується без компресорної системи управління, необхідно вибрати місце на автомобілі для установки ниппеля підкачки повітря.

Подкачка пневмоподвески
Монтаж пневмоелементів
Робота виконується на піднятому домкратом автомобілі або підйомнику.
1. Встановіть фітинги в пневмоелементи. При установці кутового фітинга необхідно розташувати його висновком повітря назовні пневмоелементи. На деяких пневмоелементах фітінг може бути встановлено заводом-виробником.
    
2.  Демонтуйте відбійники підвіски.
3.  Відкрутіть болти кріплення стабілізатора до мосту.
4. Якщо в конструкції рами не передбачені закладні з різьбою, то попередньо встановіть в отвори кріплень відбійника гайки-заклепки ГЗ 10.
5. Встановіть верхній кронштейн на місце штатного відбійника й закрутіть його гвинтом 7991 10 30.
6.  Повторіть операцію для протилежної сторони автомобіля.
7. З лівої сторони мосту по ходу руху автомобіля відкрутіть болти кріплення кронштейну гальмівних трубок.
8. Встановіть пластину переносу G гальмівних трубок і   закріпіть її на мосту штатними болтами.
9. Закріпіть на пластині переносі кронштейн гальмівних трубок болтами 933 10 16 з шайбами 125 8 та гайками 6923 8.
10. Установіть Г-подібний фітинг сопуна 7522 6-1/8 замість штатного. Використовуйте ділянку пневмолінії замість стандартної трубки сопуна.
11. Закріпіть нижні кронштейни на пневмоелементах гвинтами 7991 10 20 так, як це показано на рисунку.

Закрепление нижнего кронштейна на пневмоелементе
12.  Закріпіть пневмоелемент в зборі с нижнім кронштейном на верхньому кронштейні за  допомогою гвинтів 912 10 20 з шайбами 125 10. Повторіть операцію для протилежної сторони автомобіля.
13.  Підключіть пневмолінії до подушок.
Обережно подайте тиск в пневмоелементи, щоб нижні кронштейни лягли на площадки мосту.
Подключение пневмолиний к пневмоподушкам
14. Закріпіть нижні кронштейни на площадках мосту за допомогою пластин кріплення до стабілизатора E і F і 933 10 40 з шайбами 125 10.
Закрепление нижних кронштейнов
15. Протяніть всі болтові з’єднання. Переконайтеся в тому, що навкого пневмоелемента достатньо вільного місця і він не зачіпає інші деталі автомобіля.
Експлуатація та обслуговування

Регулювання тиску в пневмоелементах здійснюється за допомогою зовнішнього компресора через ніпель підкачки, або за допомогою бортової компресорної системи.
Рекомендується проводити регулювання тиску в системі після процедури завантаження / розвантаження автомобіля до повернення кузова автомобіля в горизонтальне положення.
Мінімально рекомендований тиск в пневмоелементах - 1 бар. Підтримка мінімального тиску дозволяє скоротити ризик пробою пневмоелементи і виходу його з ладу.
Максимальний робочий тиск обмежена технічними характеристиками пневмоелементи (див. Відповідний розділ документа), а також технічними характеристиками компресорної системи управління пневмопідвіскою.

Не перевищуйте максимальний робочий тиск в системі!

Періодичність загального огляду системи і перевірка на витоку 1 раз в 6 місяців.
Для продовження терміну служби пневмоелементи рекомендується промивати не рідше, ніж 1 раз на місяць. Перед миттям необхідно подати максимальний тиск в пневмоелементи, щоб розкрити всі складки. Перевіряйте пневмоелементи на предмет зносу, пошкоджень і відсутність сторонніх предметів і дорожнього нальоту при кожній митті. Допускається застосування спеціальних хімічних складів для підтримки еластичності гумової оболонки пневмоподушок.


ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ

На даний виріб надається гарантія 2 роки з дня продажу.
Гарантія поширюється на дефекти матеріалу і недоліки при виготовленні.
В рамках даної гарантії виробник зобов'язується відремонтувати або замінити будь-яку деталь, яка була несправна, за умови відправки виробу на адресу продавця.
Ця гарантія визнається лише в тому випадку, якщо виріб застосовувався відповідно до даної інструкції, в нього не було внесено змін, воно не ремонтувалося не уповноваженою на те фахівцем або не було пошкоджено в результаті неправильного поводження з ним. А так же збережена повна комплектність виробу.
Дана гарантія не поширюється на природний знос виробу.
Гарантія вступає в силу тільки в тому випадку, якщо дата покупки підтверджена печаткою і розписом продавця на гарантійному талоні.
Гарантійний ремонт не впливає на продовження терміну гарантії і не ініціює початок нової гарантії.
Fam logo
Гарантия на пневморессоры
050-070-40-44
098-070-40-42
 mirpnevmatikinua@gmail.com
Пневмоподвеска в Украине
Назад к содержимому